Gårdagens







♥ Grå ribbade tights, ginatricot (tänkte köpa ett par men kom på att jag redan har två st. Bra)
♥ Svart lång tröja, som en fodralklänning, h&m
♥ Väska, h&m
♥ Ljusgrå cardigan, h&m

"Hämta Victor outfit" haha, hämtar honom på sitt jobb och sedan körde vi hem till mig igen. Me like, först in och köpa godis godis godis kan jag lova! Idag ska jag på synundersökning, det kan bli intressant med tanke på att jag ser praktiskt taget ingenting och jag behöver verkligen nya månadslinser, de sista gick ut i juni. Ja så kan jag säga det hela. Igår var idol helt och hållet INTE bra, jag tycker att det blir mer pinsamt och de som kommer dit KAN INTE Sjunga, ja visst det är TV och man skrattar men sen då? Det ska faktiskt bli någonting bra av det hela mot slutet. Man börjar undra...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0