Godmorgon kära läsare

Idag har jag faktiskt tänkt att ta tag i att bara vara hemma, har inte varit det på länge nu, trots feber och halsont. Resultat? Det har VERKLIGEN inte blivit bättre tyvärr. Därför idag så struntar jag i att åka in till staden, Victor får komma till mig istället, jag behöver rast och ro faktiskt. Det gör ont att svälja och det är riktigt jobbigt! Istället blir det städning idag, så mycket som jag orkar, annars bokläsning och tvtittande! Blir nog bra det ändå! Vill så gärna bli frisk på riktigt nu alltså!







Dessa halstabletter suger jag på hela dagen, och njae, inte så speciellt goda. Bafucin är godare än den första men ändå. Jag MÅSTE! Btw. Den första är i mintsmak, faktiskt hyfsad ändå. Blir bättre i halsen för stunden och någon timme efter. Bafucin är däremot MYCKET godare, men mildare.

image1404

Min nya tidning från mor i Paris. Riktigt skoj, BARA catwalk bilder, mycket inspiration och allt! Ett klipp helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hua har med blivit förkyld och skit. Tråkigt! Köpte Bafucin idag med. Hoppas på att et blir lite bättre. Krya på dig!

2007-09-13 @ 18:08:29
URL: http://fajja.blogg.se
Postat av: Linn

bafucin is the shit

2007-09-13 @ 18:47:37
URL: http://linnnorrland.blogg.se
Postat av: MALIN

Fia: Det är verkligen en bra investering. Hoppas på bättre tider nu!! Tack och detsamma, Krya på dig!!
Linn: I agree ;);)

2007-09-13 @ 19:58:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0