Hederliga skärgårdsdoktorn







Yes, detta har jag hittat på idag, kikat igenom några avsnitt och de är fortfarande hur bra som helst. Varför lades denna serie ner? Tråkigt tråkigt och återigen tråkigt. Ingenting svenskt som gjorts efter denna har varit bättre men men. Då är det bra att man har denna samlingsbox och återuppleva every single moment med dessa underbara avsnitt. Trevligt :)






En skohög rent ut sagt, lite av varje är blandat här, några av de skor jag hade i hallen då för tillfället. Här ser du också mina studentskor som bara över några timmar förvandlades till jordens fulast och smutsigaste. Haha, så blir det minsann! Aldrig använda sedan den dagen.. och kommer nog aldrig blir det igen heller. Hur mycket pengar la man inte ut på denna student som varade 2 dygn? Usch vill inte tänka på det egentligen. Hittade även mina örhängen och mitt armband från balen. Dessa lägger jag ut bilder på lite senare. Hur snygga som helst!!!

Åter till bilderna: Igår kom jag på den ultimata idéen att lägga ut ett 10-12 par skor mitt framför dörren hemma här och sedan se hur grabbarna i familjen reagerar när de styper över dessa vid deras hemkomst. Och jag hade rätt, precis varenda en klagade över alla skor. Oscar, Edvin, Pappa och Victor. Jaha, då sa jag bara till mitt eget försvar att såhär skulle det se ut för er om ni inte hade haft oss kvinnor i familjen som tar undan dagarna i ända. Vi gör verkligen ingenting annat, bara plockar och plockar, och där också tar jag bort skor framför dörren. De bara liksom HOPPAR ur dem. Hualigen. Nu har jag lärt dem en läxa och jag hoppas de tar åt sig, annars gör jag samma knep igen.

Nästa gång ska jag lägga ner en massa väskor precis där de lägger deras ryggsäckar. Då ska vi se minsann...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0