Hem ljuva Hem

Jag kan bara inte förstå att jag redan är hemma, eller rättare sagt VI. Såå otroligt roligt vi haft det alltså! Allt har gått som på en dans och jag har precis packat upp en del saker här, massor med shopping både för mig och Victor, men det var vi helt klart värda tycker jag! Resorna fram och tillbaka färdades med bil, vilket var toppen! Denna dag var vi på kungens kurva, ikea och strosade runt. Så taggad att få eget hem, ojoj! Måste bara fixa lite grejer men senare hoppas jag på detta. Trots att Stockholm är jordens mest underbara stad och jag helst av allt skulle vilja bo i, trivs jag här, i denna gamla stad, med min familj, min pojkvän och hans familj, och allt det andra. Jag bara älskar det oändligt mycket och därför kan jag se mig själv här om tio år. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: öviksbo

malin, ska du flytta?

2007-09-26 @ 14:09:08
Postat av: MALIN

öviksbo: Njae, eller njae, eller vi får se! :D Vad säger du om det?

2007-09-26 @ 19:57:51
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0