Kvinna & Man







Haha, galet snygga outfits från Stockholm, en dag. Jag bjuder på de bilderna nu ;)

Har jobbat hela dagen idag och även gårdagen, igår var det tjejkväll på stan så alla affärer hade öppet TVÅ eller TRE timmar längre, vilket gav ett resultat med MÄNGDER av människor. Har aldrig sett så många i H&M förut, hjälp! Det gick verkligen inte att komma fram, djuriskt mycket! haha, men men det var underbart kul och jag jobbade alltså i ELVA timmar igår. Det låter sjukt, men det gick snabbt!

Ikväll blir det mängder av glass och godis och vi har hyrt Hata Göteborg, bara för att Victor en gång ska få bestämma ;) Min bror är snyggast ikväll iallafall, akta er brudar ;) Jag vet i alla fall en tjej som han FÅR satsa på :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0