Outfits & annat







Victor ligger i sängen, jag sitter här på mitt bara golv och bloggar lite smått och gott. Trevligt! Nästan ingenting kul på tv:n heller, får faktiskt inte titta på fotbollen men så är livet. Victor tittar på någon annan kanal - thats life. Annars är det bara finemang, käkat godis som alltid och åt jordens godaste middag idag. Ni MÅSTE få receptet lite senare tror jag! I alla fall heter rätten "Grekisk pyttipanna" och består till stor del av: fetaost, lök, tomater, vitlök (mycket lök minsann), paprika(?) och såklart klyftpotatis + fläskfilé. Till detta en god sås och massor med gurka. Maträtten var ljuvlig, än fast jag inte är såå mycket för vitlök, men mamma tyckte inte alls att det var så mycket. För mig var det liiite annorlunda när Victor och jag kom hem och det första vi kände när vi klev av bilen : VITLÖK! haha hela kvarteret har därmed blivit förgiftat! Men men, så kan det gå! Gott var det! Blåbärspaj till efterrätt också. Mys!







Outfit bestående av följande:
♥ Tights, ginatricot
♥ Klänning, grå tunika, ginatricot
♥ Väska h&m
♥ Skinnjacka, h&m
♥ Senapsgul sjal, h&m
♥ Skor, h&m







Gårdagskvällens outfit, för det första, kan man få till ett läskigare flin? I don't think so.
♥ Ny kofta (används som klänning - yippie!) Vila 299:-
♥ Nytt knallrosa linne under, h&m
♥ Nya grå strumpisar, h&m
♥ Ny grå halsduk, precis en sådan jag letat efter!!!! h&m
♥ Silverballerinas, h&m

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0