Söndag

Åh så mysig söndag, vaknade upp och ville aldig riktigt lyfta arslet ur sängen, inte Victor heller så vi låg kvar och tittade på tv. Så mysigt!! Älskar att bara vara på morgonen med Victor, det är helt underbart! Sedan frukost och TV igen, Victor och Edvin spelade xbox, jag blev lämnad ensam. Jahaapp! Vi spelade kort och åt jordens godaste mat, en sorts tacokyckling med ris och grönsaker! Kanongott! Åt även blåbärspaj med vaniljsås från gårdagen! Sedan skrev jag ihop en önskelista till Victor, jag och mina listor - men denna blev inte såå lång "bara" en a4 sida lite drygt. Ska fylla på den senare LOVAR! Skrev också att jag önskar mig HELA ginatricot, det kan bli knivigt. Snaart fyller jag nitton och blir stoor! Tack! Det är i alla fall tråkigt när Victor bara åker hem sådär, hatar den känslan. Saknar honom reeedan :) Nu ska jag titta vidare på tv:n.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0