Under en bilfärd

Jag trodde aldrig att jag skulle ta mig hem denna morgon. 1. För att jag inte hade någon bensin. Jag var säker, men på något sätt så ökade bensinmätaren allt eftersom och jag hade bensin hela vägen hem! Tack för det :) 2. En gubbe gick mitt i vägen med sin hund och kunde absolut INTE flytta sig till sidan utan jag som kom där i full fart fick väja undan, trots skymd sikt, vilket kunde resultera i en KROCK! Men ack nej, tur för det!

Jag förstår inte varför man MÅSTE gå mitt i vägen när man är ute och gåt, fotgängare: håll er på sidan/kanten, det finns ingen mening med att gå mitt i vägen. Kom ihåg det!!

Igår var i alla fall en underbar dag, åkte in till staden och vidare hem till Victor eller först till hans kompis och de monterade ihop hyllor och sådant, jag satt vid datorn och åt mitt jamjam godis som Victor köpt! Tack, han köpte även lite till saker som jag ska lägga in bilder på senare! Uppskattas :) Världens gosigaste dag hade vi i alla fall och det var underbart, såg på top model och sedan somnade jag, tror jag? Eller först fika med hans familj, det är alltid lika mysigt! Idag vaknade jag sju och somnade om sedan fick jag låna bilen och jag bräsade hem till mig. Victor jobbar!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0