bedofroses

image2377
haha.. hos petra i lördags :) Närbild? va? Vad är det? :P haha.. nej men just nu kära människor, är jag glad. Det LOVAR och garanterar jag! Vilken underbar dag!

Imorgon är det jobb, sedan är jag ledig i TRE dagar, har detta hänt på LÄNGE? Svar NEJ! Jag vet inte vad jag ska ta mig till :P haha.. Men hörrni, det är ju valborg... vad händer för er? Något tips?

Maja, dig ska jag träffa inom kort.. antingen den 1:a eller den 2:a, hur mysigt som helst att dra en fika på stan? Jag är laddad!


Kommentarer
Postat av: aftonens selskap

jasså, glad o allt:)
vad du ska ta dig till e ju alltids en fråga med flera variationer och färger att fylla i... vad vill du göra är frågan som du borde ställa;)

kram o sov gott

2008-04-29 @ 01:12:45
Postat av: MALIN

haha.. du är ju rolig du :) Jag veeet, men vad vill jag göra då? Har du tips? Berätta :) haha.. jag kan inte shoppa varje dag och inte heller träna, kanske springa ett marathonlopp? KRAAAM!

2008-04-29 @ 09:44:25
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Leia

söta lilla varelse där:) slå en pling så styr vi upp nå´t som man man så fint brukar säga:)

kramar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0