candycandy

Jaa, jag skjutsade min kusin till en grej och drog med mig min minikusin och handlade godis.. Gick då även in på mique, så underbart fina saker de har. Köpte med mig en massa godis och köpte även en skål där det står "nyttigt".

Debbie: "Då kan du ju hälla allt godis i den.."
Malin: "Preciiiis, vad jag tänkte"


haha, tur att vi tror att vi är nyttiga i alla fall.. godis är nog det nyttigaste i min kostcirkel. Jag är hemskt. Denna morgon åt jag hur många kakor som helst, därför när jag skulle prova jeans fick jag gå upp två strl. HAHA, de skrattade på h&m, well, det är jag det...men vad gör det om hundra år?

Kommentarer
Postat av: leia

så söt du är!!!
det är så man ska göra med godiset alltså:)

2008-04-03 @ 20:29:51
URL: http://leiastankar.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0