everlastingday

Jag älskar Jesus. Det börjar jag med! Nu ska jag fortsätta. Dagen har varit lång på jobbet 9:30-19:20 men som vanligt känns det inte ens. Det är såå roligt att man skrattar jämt och har ALLTID kul! Det är lovely. Jag älskar allt och alla :) Superduper! Har kommit på jordens godaste grej också - keso. Jag blandar det med makaroner. Helt klockrent. Sedan har jag vart jordens snällaste kusin och hämtat min kusin på jobbet, därefter handlade vi på ica, och jag köpte godis. Smaskens. Nu insåg jag att jag inte har bloggat på hela dagen. Hemskt men sant. Snart kommer min klockrena outfit - för OJ vad många kommentarer jag har fått om den idag :)

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej på dig :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-08 @ 22:49:22
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-08 @ 22:53:32
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0