flowerpower

image2272
image2273
image2274
Det blev kjol idag igen, så sant så sant. Jag har fått en förkärlek till denna kjol faktikt, den är grym. Någonting som verkligen är hett, det vill säga chiffong material + blommigt. Verkligen en trend som kommer nu till vår/sommaren men samtidigt kommer försvinna så snabbt egentligen. Många många många människor har frågat mig idag om denna kjol, samt jacka/tröja. Båda kommer från ginatricot och likaså bodyn jag har under. Till detta rosa converse. Nu tackar jag för mig och säger godnatt. Tack för en lovely kväll också ;)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Den här snygga klädseln känner jag igen :)

2008-04-07 @ 21:35:30
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0