itwasrain

Åh när jag vaknade idag hörde jag bara regnet. Så utomordentligt tråkigt. Jag hatar regn. Det är inte kul alls, inte för fem öre. Det fanns ingen som helst möjlighet till att jag skulle cykla denna morgon. Det fick bli bussen. Jaja. En mörk bild blev det också, eller två..

image2304
image2305
image2306
Samtliga plagg från h&m. Linnet är otroligt läckert och kostar 149:-, nytt från i veckan. O ja. Jag är sugen på en kjol som vi fick in i lördags.. ska nog suga på den karamellen litegranna. Nu börjar vuxenlivet. Malin måste spara pengar!

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Fin med stora spännen i håret! Linnet har jag klämt på lite, väldigt snyggt :) Kramis

2008-04-08 @ 18:59:51
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: MALIN

Anni Honey: Jaa visst e linnet snygg? Slå till vetja ;) haha..

2008-04-10 @ 19:34:30
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0