justimagineyouthis

image2359
Här är jag klädd i fredags.. med skjorta och allt! Jag trivdes i denna outfit faktiskt :)
image2360
image2361
image2363
Mums vilket underbart väder alltså :) ALLA DAGAR! Helt otroligt :)

Jaja.. NU till det roliga denna kväll. Jag har precis gått en promenad för att shoppa loss på ica.. Jag trallar på och Johanna ringer så vi snackar en snabbis. Sedan kommer det roliga, (eller jaaa. det var också roligt men nu kommer det ROLIGASTE! haha förlåt johanna) jag går alltså där i lugnan ro och precis innan jag ska sväna in på ica med mina bara ben är det tre stycken killar/grabbar/män you name it som sparkar fotboll (de är ALLTSÅ inte FULA utan väldigt attraktiva allihop) och liksom skjuter bollen MOT mig med kraft.. Skriker..
"oj, NEJ, AKTAAA!!!" "Ursäkta, BOLLEN!"
haha.. här börjar jag att undra vad som egentligen händer och vänder mig om som av en reflex och ser Bollen komma mot mig med en hejdundrades fart.. Jag börjar att inse att jag har inga fotbollstalanger för fem öre och snabbt i denna sekund funderar jag ut hur man ska göra detta på bästa sätt och sätter min fot under (jag tar alltså INTE emot den och gör en snygg nedtagning, hallå vem tror ni att jag är? zlatan???) och i detta skede händer det som inte får hända.. jag skjuter den, självklart, vackert - det var det också - MEN ÅT FEL HÅLL!!! hahaha.. jag börjar att skratta ihjäl mig och dessa killar får springa rakt motsatt för att hämta bollen
"ÅÅÅh, haha, FÖRLÅT! Jag försökte i alla fall!!!"
"Jaaa. haha, och alla skrattar, vi är imponerade! :P haha"
Det var där jag trodde att detta var slut.. Malin - en ful osminkad tös i äckliga träningskläder med mössa på huvudet och uppsatt hår, ni förstår det ser ut som om jag är flintskallig och har en strut på huvudet i stället... vs. tre stycken fotbollshunkar.. Vad händer? Jo.. Jag traskar vidare in på ica och drar av mig mössan samtidigt så att de faktiskt ser att jag har hår på skallen :P haha.. Tror ni inte att dessa tre följer efter och går in på ica också? Haha.. så söta.. Jag handlar loss och går mot kassan... En kille till den andra:
"Hörrni, vi betalar nu va?"
Så ställer de sig bakom mig i kön.. haha.. smidigt.
Jag tar upp en påse och inser att jag tar den som stöttar vaksala för att se vad de säger..
"Åh, du stödjer alltså vaksala!! säger en kille snabbt!"
Det är här jag känner mig nöjd med tanke på att de ALLA är fotbollsintresserade..
"Jaa, visst är jag för snäll.. :)"
Sedan bara packar jag i allting och drar vidare.. haha, dissig som jag är dissar jag i ALLA stunder. typ. Här blev jag inte heller av med dem (inte för att jag ville ABSOLUT inte)
Nu är de bara två stycken kvar och den ena killen drar igång samtalet och ropar efter mig..
"Är powerwalken slut nu?"
haha.. jag vänder mig om och här sätter vi igång.. och vi snackar.. Jag har aldrig blivit så utfrågad i hela mitt liv, och de skrattar, jag skrattar.. vi gick vidare...
"Ja, man måste ju handla och fylla på lite saker.." säger jag
"Jaa.. keso och nyponsoppa.."
"VAA, FY VAD ÄCKLIGT!" utbrister jag då..
"Men vadå du köpte ju det?" Haha.. de har alltså lagt märke till vad jag handlade också..
"Nej nej nej nej nej! Det är ungefär det värsta jag vet.. KRÄM var det  :)"
"jahaa.. men alltså det kan va gott till glass.."
"Neeej nyponsoppa e ALDRIG gott, kommer ni ihåg i mellanstadiet.. och man blev påtvingad...."
haha,. och jag babblade på om hur de tvingade en själv att dricka denna etc..och de skrattade och nickade med.. Sedan så kom vi till deras lägenhet och vi sa adjö..
"Vad heter du förresten?"
"Malin"
"Hej Malin" och räcker fram handen,, den andra med.. vi presenterade oss..
"Hojta nästa gång du går förbi här!!"
"JAG SKRIKER! haha"
Och vi skrattade, sedan gick jag :) haha..

Nu kommer m

Kommentarer
Postat av: kristoffer

Tack! :)
Yeah till slut tog jag tag i saken och fixade upp den, nu måste ja bara ta mig tid och hålla den uppdaterad :) Det är ju nåt som du verkar lyckas med ganska bra :)

2008-04-20 @ 22:48:00
URL: http://kristofferstenqvist.se
Postat av: Sofia

Jättefint när du hade håret så :)

2008-04-21 @ 19:17:01
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0