likeablessfromabove

Min mamma är ungefär jordens sötaste mamma.. idag när jag kom hem hade jag ett paket på posten.. ni kan inte gissa vad det var.. JO tandborstar! haha Och snygga också.. i pastellfärger, somriga och granna.. Det stod ett brev där också och att jag behövde dessa med tanke på att min är bedrövlig och att jag KNAPPAST lagt ut pengar på en ny :P haha.. hon känner mig alltför väl :) Och även 150 kr till mat :D Weeoo.. Jag älskar överraskningar.. Och jag älskar min mor

Förövrigt är jag väldigt stressad nuförtiden och det är därför min blogg kommer i andra hand.. Men jag ska bättra mig :)

image2369
Detta var då min present till Johanna :) Hon är jordens vackraste och bästa kvinna! Saknar dig. Nu var det längesedan älskling..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nä vilken snäll mamms!

2008-04-24 @ 12:59:23
URL: http://veronie.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0