linalinalina

image2322
Godmorgon kära läsare!

Idag är det en ny dag med nya tag. Ute ligger det snö på backen, det är dock inga renar här, riktigt sååå norrut är vi inte :P haha, men nästan! Jag trivs iallafall, nu är man HEMMA! Mamma kom fram med min guldväska till sängen denna morgon så att den finns fortfarande vid liv.. Underbart!

Idag ska jag åka in till stan och spendera dagen med Lina, se ovan. Hon är absolut den bästa kvinnan i denna värld och det var såå längesedan vi umgicks på riktigt nu. Det behövs minsann!

Förresten har jag gått igenom kylskåpet också, för det första låg det min favoritkaka där inne med sådan där smörgrej i mitten. Jag började äta av den :P haha, sedan finns det även keso. Min mamma, hon kan hon :) TACK!

pss. kortet gör INTE det hela rättvisa då det togs för MINST 5-6 år sedan,, när var det. Jonas A vet du? :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Dagens IT-tips ;) :
Spara ner Lina&Malin-bilden på datorn, högerklicka på filen och välj "Egenskaper", klicka på fliken "Sammanfattning", klicka på knappen "Avancerat". Då kan man läsa att bilden togs 2003-12-31 klockan 20:51.
Drygt fyra år sen alltså. =D
Trist att du inte är Uppsala när jag ska dit (och jobba), men det kanske kommer fler tillfällen! Hade gött 'här' hemma!

2008-04-11 @ 13:50:04
URL: http://www.kurry.se
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHA MEN JAG DÖR NU TAR DU BORT DEN DÄR BILDEN så fruktansvärt dock vilken underbar fredag det ha varit! mumma!

2008-04-11 @ 16:54:54
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0