pictures

image2327
Haha.. jag bjuder på en liten bild från i julas.. Och jag körde fortfarande med namnskylten på HEMMA! haha, hade kommit hem från jobbet och vi skulle absolut pynta på en gång.. Men mysigt var det! Trötta var vi allihopa... Och tomteverkstaden lyssnades på!

image2328
Åh nu fick jag ännu mer julkänsla när jag hittade denna bild här på datorn. Från självaste julafton.. Jag ser lite lurig ut.. Ja den där klänningen har jag nog tappat bort... Men vad gör det när jag nog aldrig kommer att använda den igen, möjligtvis nästa jul då!
image2329
Åh studenten.. Lina och jag pratade om den igår! Så underbar den var.. Samma sak här, den klänningen används ALDRIG igen och inte heller skorna, som var förstörda.. Tänk på det kvinnor därute.. Köp ett par billiga skor! De blir ändå förstörda under denna ljuvliga dag!


Kommentarer
Postat av: Leia

men den vore ju skitsnygg om du kapade av den till en topp!!!
pax för den annars;)
kram

Postat av: Anni Honey

Vilka fina bilder :)

2008-04-14 @ 23:13:51
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: MALIN

Tack brudar :D

2008-04-16 @ 12:52:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0