thisday

jag tog en bild, men jag orkar inte lägga in den. Hittade en klänning idag som jag använde.. En rutig sådan, varför inte tänkte jag när jag stod och klädde på mig. Sagt och gjort. Åkte först till mötet men kom väldigt sent, träffade Johanna (som fyller 19 imorgon) och sedan åkte jag vidare till jobbet. Jobbade till kvart över fyra, åkte till gymmet, var där i tjugo minuter och orkade helt enkelt inte någonting. Det var inte min dag.. tror jag. Åkte istället och köpte godis på kvarnen sedan hem. Efter en timme drog jag och Victoria till min kommande lägenhet, träffade henne, skrev på ett kontrakt för bredband och ska snart träffas igen. Det kommer bli så fruktansvärt bra. Så ljus och fin lägenhet. Nu ska jag kika in garderober, vet precis hur de ska sitta och allt! Efter detta åkte jag och min kära kusin på en roadtrip och köpte godis tillslut. Nu sitter vi här hemma och jag är trött som en gås. Faktiskt.

Malin: Får man verkligen parkera hääär"
Victoria: Jaa då, säger jag som inte ens har körkort..
Malin: Ja men det är ju bra, då litar jag på dig..


Jag parkerade och fick ingen böter.. Trots att jag stod framför någonting, hur bra som helst. Mina fickparkeringar sitter som smäck nu förtiden. Jag är stolt, min kusin likaså ;)

Maja och hennes käre sambo var förbi mig idag och jag blev jätteglad. HUR KUL SOM HELST! Tack för besöket, tråkigt att du lämnade tillbaka (DET GILLAR VI INTE! haha) men du är underbar kvinna. Hälsa din man att han måste ta sig i kragen och kliva upp i tid hädanefter :);)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0