thisday

Åh nu har jag packat klart och ätit också. Vilken tur jag har.. Och ännu mer tur, min faster kom hem med glassar och frågade om jag äter glass. Absolut sa jag. Haha, varför inte liksom?! Så fick jag en som skulle passa mig perfekt, as she said... "Girlie" haha.. god var den i alla fall :) TACKTACK!
image2315
image2316
image2317
image2318
image2319
Mitt hår har ändå blivit lite längre sedan i fjol.. :) Btw. Det ser ut som om jag har jordens största rumpa i denna kjol men ja, antingen har mitt ass blivit större eller så är det tyget på kjolen. Ni får avgöra.. Jag tror det är en blandning.. Som vi sa på jobbet., vi är inte femton längre och vågen har vi slängt sedan år tillbaka :)

image2320
Såhär söt var jag i oktober 2006... Ha, då var det kortare hår.. Ett och ett halv år senare idag..

Kommentarer
Postat av: Elsa

Söt du är :D

2008-04-10 @ 19:32:54
URL: http://www.elsahofverberg.blogg.se
Postat av: Emma

Svar: Ajdå :( Det är en tjej som skrivit att hon har den, men troligen är hon inte sugen på att sälja den. Men hoppas gör jag :)

2008-04-10 @ 19:34:38
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: Leia

Haha....ingen fara flicka, själv har jag ju haft tuppjuck å sms hur sent som helst, sorry....har inte haft nå´n koll.

Då dyker det upp en outfit med fröken Malin imorn då....spännande å se vilken va:)

hälsa renarna från mig:)

kramar

Postat av: v

tja..söt du e på bilderna =)

tänkte bara fråga..det fanns ett mimmi linne tidigare mä i din blogg..finns den kvar på hm i sthlm tror du o i såna fall vilken avdelning e den köpt?

o så en annan fråga..i flera bloggar har jag sett en blommig tubklänning i blandade färger från hm..den e poppis i olika bloggar..vet du när den kmr in till hm o i såna fall vilken avdelning..

peace V

2008-04-11 @ 01:50:22
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0