thisday

Sötnötar, jag är så glad över att jag har er kära läsare, ni blir bara fler och fler.. En kort presentation om mig ska jag därför göra, än en gång! :) Välkomna!

Mitt namn är Malin och jag är hela 19 år, fyller dock 20 i september men samtidigt vill jag inte bli äldre så att det är ingenting jag skryter om. Däremot skryter jag om att jag är 88a och inte 89a. Jag härstammar från Örnsköldsvik, eller rättare sagt ett samhälle utanför, men är numera bosatt i Uppsala. Här jobbar jag på h&m mitt i city och älskar mitt jobb mer än någonting annat. Dagarna går så otroligt snabbt. Jag har jordens bästa vänner här och trivs ypperligt bra. Har precis skaffat en lägenhet så att flyttlasset går om knappt en månad nu. Det kommer bli SPÄNNNANDE! Mitt livs första lägenhet. Jag börjar bli stor :) Älskar kläder och trender över allting annat och jag är även mycket intresserad av inredning. Det är såå kul att jag nu ska få inreda en HEL lägenhet, nästan då. Annars har jag det underbart här i solen och är hemma från att åka på grillfest som de andra åkte till. Jag orkar helt enkelt inte. Har jobbat idag och känner mig trött i kroppen. Istället ska jag åka och handla mat. Det kan behövas i kylskåpet. Och kärleken då? Den blommar. För vem? De flesta.


Min favoritlåt förtillfället.. bara en parantes. Denna gymmade jag till idag :) Hoho, det gick jättebra! Not

Åh jag måste bara berätta en lite kul grej.. Tre unga och snygga killar skulle titta på kostymer och den ena frågade mig
"Åh, ursäkta, skulle du möjligtvis kunna hjälpa mig/oss med provning av kostymer..."
"Jaa.. jag är ju absolut rätt kvinna för detta..."
De alla ler upp..
".. inte!!!"
haha.. här skrattar vi alla! Den ena bara
"Det var smart sagt där :) hahaa.."
"Jaa eller hur ;) Jag hämtar en glad människa.. ett ögonblick!"

haha.. som sagt, jag har otroligt kul på mitt jobb ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0