thisdayisnotoveryet

Jag är alldeles svettig, nästan. Klev upp strax efter sju och gick och tvättade direkt,, nu har jag även dammsugit hela nedervåningen och fört över pengar, betalt räkningar etc. Det är nice. Eller inte. Pengarna försvinner LIKA SNABBT som de har blivit insatta på kontot. Tragiskt men sant. Tänk om man hade skitit i att köpa alla kläder dessa år och istället varit miljonär nu? Det ni. Åh nu ska jag kolla tvätten. Idag är jag ledig som ni märker.. stora ATTGÖRA dagen. Sedan blir det stan :)

Kommentarer
Postat av: Maricel

Ja, fast hade du inte köpt kläder kanske du hade sprungit runt naken nu. Haha! :D

2008-04-25 @ 08:56:49
URL: http://mariceleriksson.blogg.se
Postat av: Leia

se till å njuta lite av att vara ledig också....stressa inte bara:)
Ska ner en snabbis på stan jag med...kanske ses...

kramar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0