thisistheDday

Jag är lite nervös. Lite smått. Men ikväll gäller det, på riktigt.. Vad ska man säga? Hur ska man göra? Jag har aldrig suttit i denna situation förut.. Men egentligen är det bara ett papper... Haha..

Först blir det jobb. Jag är verkligen uppe i tid med tanke på att jag börjar klockan 11. Skulle verkligen behöva städa här hemma nu, men jag vet bara inte vart jag ska lägga allting. Finns ingen plats. Alla kläder ligger nu på min byrå, över min klädställning, inne i klädkammaren (säger man så än? haha) osv. Jag behöver bygga ut, ska ringa uppsalahem nu. Eller inte.

image2351
Tänka sig, såhär ser också min familj ut framför tv:n.. haha, nja, men Svensson Svenssons ser ut så faktiskt! Haha.. Kul kul. Jag är hungrig.
image2352
Det är faktiskt jättefint väder utomhus.. Bakom mina solglasögon (bilden är tagen för några dagar sedan..)

Kommentarer
Postat av: leia

lycka till ikväll snygging!!!!
och jag lovar dig att garderobsutrymme finns det aldrig tillräckligt av....kanske borde vi ha flyttat ihop i en fyra och ta det största rummet som walk-in-run-around-very-big-closet!!! haha....nymyntat uttrycka av mig:) inte illa va?!

men du, ärligt talat kvinna så får vi se till å ha en dejt snart!!!

kramar

Postat av: Anonym

vad ska du gööra?

2008-04-17 @ 17:47:01
Postat av: JB

men det var ironiskt sagt som hela min blogg bygger på. men det kanske du förstod?

;-)

2008-04-18 @ 08:35:04
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0