tothecityagain

Nu ska vi åka in till stan igen. Här ska det handlas alla möjliga husgeråd, heter det så? haha.. jaa faktiskt. Sedan ska jag köpa en klänning till Lina, hon ska få den som present, då är det klart också! En sådan hon vill ha, verkligen! :)

Mor till dotter: Malin, egentligen kan du ju ta med dig två resväskor ner.. så du får plats med allt..?
Dotter till mor: Jaa, det var en bra idé, då kan jag lägga alla jackor, väskor och skor i dem..
Mor till dotter: Haha, nu tänkte jag mer på alla handdukar, skedar, glas etc.. Varför ska allt ALLTID handla om kläder?
Dotter till mor: Haha, jaha.. ja men det är ju det jag lever för. Right. Huvudsaken man har kläder..

Okej det menar jag egentligen inte. Jag vill ha det fint inrett också.. Nu ska jag in på village och kika lite där. Bilen går ungefär NU!

Kommentarer
Postat av: Leia

hihi....jag hoppas du blev nöjd iaf:)
och vad fint du har gjort!!!! duktig flicka:)
jag länkade till dig...du kanske kan få två nya läsare eller nå´t:)

kramar å hoppas du njuter där uppe

Postat av: MALIN

Leia: Jag blev väldigt nöjd och tack så mycket ;) haha.. det blev lite inatt!! Jaa men tack och jag länkade till dig med kvinna! haha, det är såå underbart här uppe ändå, man bara äääter! haha.. galet men sant! Nu blir det snart efterrätt och jag är taggad på nytt, lite till får man allt i sig, troligtvis! haha.. KRAAM på dig hoppas du har det helt fantastiskt!

2008-04-12 @ 18:01:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0