Acne f/w ´08/´09

Jag är ute efter en klänning att ha över mina spetsleggings från h&m trend (har ni inte köpt de än, gör det NU! de tar snart slut). Över den vill jag ha någonting enkelt och enfärgat, som ungefär dessa fyra. Vilken?

Jag har även lagt undan två spetskjolar och en spetsklänning.. Eller Sofia gjorde det, hon är snäll hon. Jag tycker om ALLA jag jobbar med så otroligt mycket. De är fantastiska.. Hittar de plagg som passar lägger de undan de till mig. Hur bra är det inte? Jag har personliga stylister.. haha.

Kommentarer
Postat av: leia

hihi fast klänningen är inte från höstkollektionen....lilla jag fyndade den på rea nu under sommaren ju:)



pussar gumman

2008-08-06 @ 23:57:13
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0