Blir ni inte hungriga?

Jag har blivit kock på riktigt.. tror jag. Den här rätten gjorde jag förra veckan och den består av lax och massa annat gott med dressing. Sedan har jag gjort ny mat varje dag, utom de dagar jag hade besök här :) Igår blev det minsann makaroner med cremé bonjour, ni vet en sådan röd man häller i precis när mackisarna har kokat upp och efter det blandar i kalkon också. Hur gott? Jag var nöjd. Stekte även ett ägg och gjorde en sallad. Jag som förut verkligen fruktade att laga mat har nu fått in foten och snart är det på riktigt en av mina favoritgrejer. Kul.! Nu fattas bara bakningen.. och tvättningen.. och..

Idag; Jobb 11-18

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0