Dagar av glädje

Jag åkte iväg till cypern utan en endaste förväntning. Det skulle bli en resa. En bra sådan. Jag och Johanna - the dream team. Med fjärilar i magen klev jag upp och åkte iväg mitt i natten till arlanda. Sedan med planet till Larnaka. Redan första kvällen såg jag denne man och blev tagen. Hur fin får man vara? Efter tre kvällar var det dags att ta steget och det gjorde vi. Resterande av dagarna var jag i himmelen och idag sitter jag här.. funderar på.. hur långt borta han egentligen är och vad jag egentligen kan göra. Ibland önskar man att hela livet bara stannade till. Min resa blev fantastisk men dessvärre är saknaden enorm. Jag vill ju bara ha en kram. Okej två.

Jag tror att vi sa hejdå tre/fyra gånger och alla gånger var lika svåra. To me, you are perfect (love actually).

Min resa blev helt underbar och din existens är en stor anledning till detta. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

åhh gumman! snygg bild- snygg karl!

2008-08-27 @ 22:40:22
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: MALIN

JOHANNA: ja, kan man bli vackrare? Jag undrar. :)

2008-08-27 @ 22:41:06
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0