Det är den trettionde


Godmorgon gott folk. Har ni sovit gott? Olala.. själv var jag vaken 05:50 om jag ska vara fullständigt punktlig. Dock ville jag inte kliva upp men det var inte så mycket att göra för saken. Nu sitter jag vid frukostbordet minsann.. Ute är det strålande solsken men också strålande kallt. Inviger min nya tshirt, som bland annat har setts användas av Sofi F. Min är dock vit.. vitt är snyyggt!

Såhär glad blir jag när jag tänker på en viss man.. men lika ledsen blir jag också när jag inser att han är så otroligt långt borta... eller otroligt och otroligt, inte så mycket egentligen, men längre än ett stenkast i alla fall...

Velig? Skelögd? Allt?

Och på mitt ass har jag acne, köpta av Linn :) Alltid lika roligt att ha ett par som är använda av någon mer känd. :) Kul kul! Dock förstår jag vad som hon menade med att de töjer sig, för ack vad de töjer sig.. haha, tänk på det människor där ute!

Nu måste jag på riktigt springa iväg och göra mig ordning.. borsta tänderna? Here we come.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag som tycker det är tidigt att gå upp halv åtta :P

2008-08-30 @ 08:06:41
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0