Det är över!

Bild: Världenidag

Det är faktiskt över. Hela veckan är som bortblåst,.. eller inte! Jag tycker att det har varit jordens mest givande vecka och jag har aldrig känt mig så taggad till absolut allting som jag känner mig nu! Jag skulle lätt kunna följa med teamet redan imorgon genom fem länder i två(?) veckor. Förstår ni vad roligt!! Men istället är jag hemma och jobbar.. Det är också kul!

Idag är jag däremot ledig och har vart på det sista mötet denna konferens. Det var såå bra att jag köpte skivan plus två skivor till.. Bra att ha hemma och lyssna på! Det känns som om hela jag har blivit en ny människa och det finns bara en person att tacka.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yes, två veckor. Jag packar, vi drar i morgon. Lovely!

2008-08-03 @ 16:11:24
URL: http://sofiesten.blogspot.com
Postat av: vic

malin, jag älskar dig!

2008-08-03 @ 18:52:53
Postat av: JOHANNA

du ÄR en ny människa! och jag är såå stolt över dej!!

2008-08-03 @ 20:56:53
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0