Efter en massa städande..

.. kan jag nu konstatera att jag äger väldigt mycket ting. VÄLDIGT mycket. Det slog mig precis att jag har en svart fransväska.. ofta man inte använder den Malin? Fransar.. det finns inget hetare förtillfället. Såå, jag tänkte leta reda på den, om jag inte är helt ute och cyklar hänger den på en krok i hallen.. vi får la se :) Jag är såå sjukt nöjd över att jag ska få bo kvar i lägenheten.. det kan INTE bli bättre! Nöjd nöjd nöjd! Imorgon ska Johanna komma hit och vi ska titta på sällskapsresan hela kvällen, jag önskar bara att grabbsen från e-tuna kunde joina också.. why not? Det vore sjukt kul! Ni är välkomna!

Jag buggar minsann! SJUUUUKT nöjd :) Ja, jag bjuder på mitt ansiktsuttryck också.. Detta har vi film på men jag vet ej hur man gör med det så en bild får räcka än så länge :)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha den kvällen var allt rolig den :P

2008-08-31 @ 00:04:02
Postat av: MALIN

Mattias: Jaaa ;) Haha, den var riktigt rolig, jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden.. på riktigt!

2008-08-31 @ 08:56:00
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0