Idag har jag shoppat..

.. en rosa cape/kappa från h&m trend 798:-
.. en stor fet sjal från divided 129:- (matchar till varandra)
.. schampo rosa elvital 24,50:- (extrapris denna vecka)
.. balsam rosa elvital 24,50:- -''-
.. guldarmband med berlocker 49,50:-
.. guld + pärlarmband 4pack 49,50:-
.. isadora fem pack ögonskuggor 179:-
.. mascara 159:-
.. nivea body lotion 49,50:-
.. eyeliner i beigefärg (innanför fransraden) isadora 69:-
.. tre pack strumpor i rosa, orange och mörklila 49,50:- (tänkt att ha i pumps)
.. trosor 39,50:-
.. vit slapp tshirt 79,50:-
.. jordens vackraste klänning med stora blommor och axelvaddar 249:-
.. hederliga svarta vantar 19,50:-

Jag tror att det var allt. Jag vågar inte ens skriva hur mycket jag betalade för det hela.. ni tror mig nog inte ändå :) 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0