Jag tar tillbaka det där om räkningar.

När jag var liten ville jag ha
- glasögon
- tandställning
- hål i öronen
- finnar
och sist men inte minst RÄKNINGAR

Hur kan en unge på bara några år önska sig allt detta?
Efter några år fick jag
- glasögon
- tandställning (ja visst, jag såg ut som en julgran i fejset)
- hål i öronen (dock tidigare)
- givetvis uppstod en och annan finne
och nu även RÄKNINGAR

Kul liv. Idag har tusen spänn dragits från mitt konto. Räkningar. Trygg hansa, gymmet, bredbandet.. ja allt! KUL LIV? Not. Men ändå. Nu är jag vuxen. På riktigt!

Dock har jag väldigt ont i magen efter allt godis. Kitkat rules kan jag lova. Varför köpte jag inte två paket? S, spara en till mig :):)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0