Kära kommentarer

Jag blir så glad av varje kommentar! och läser självklart ALLA. Hinner dock inte svara så ofta som jag vill för att mitt schema förtillfället är helt och hållet fullbokat. ALLT! Ja, läs själva

v. 33
Måndag: Jobb 11-19:20, hem & laga mat, städa.. etc.
Tisdag: Jobb 11-19:20, -''-
Onsdag: Jobb 11-19:20 eller senare iofs, hem -''-
Torsdag: LEDIG! Träffa Johanna, handla allt som behövs för resan, fika & liknande, städa hela lägenheten etc.
Fredag: Jobb 9-17, möte.. mysa
Lördag: Jobb 9:50-17:20, hem och packa I guess
Söndag: Jobb 12-16:15, hem och verkligen packa, åker om några timmar..

v.34 CYPERN!!!

Idag när jag gick in till ticket bokade jag upp mig på en ÄNNU bättre resa. Vi la till 700kr var istället och då fick vi ett fyrstjärnigt hotell som sägs vara helt toppen. Kan det bli bättre? Så mysigt! Det var då jag kom på att jag inte hade pengar på mitt konto och ringde snabbt mor som överförde på en gång.. Nu har jag överfört tillbaka... (har inte förstått det där med att överföra via telefon mellan mina konton, ja, jag är gammeldags.)

Ticketkvinnan: Ja, ibland är det bra att ha mammor
Malin: Nej, min mamma är ALLTID bra
T: Är det så?
Malin: Ja, verkligen. Hon är bäst!!!

Mamma.. du vet vad som står på önskelistan :);) Jag vill ha,, allt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

I love you!! :o)Har du börjat med en speciell taktik nu så här månaden före? Hmm....!? Kram

2008-08-12 @ 08:20:09
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0