Någon som vill byta garderob med mig?

Ja, jag hinner inte använda allting och (till alla er som tror att jag är en shopaholic så är jag inte det. jag har aldrig i hela mitt liv använt ett kreditkort. så det så.) det är ändå roligt att se kläderna på så.. varför inte?

jag har nu i min garderob dessa plagg som är oanvända:
- en svart kavaj, guldknappar och trekvartsärm, kort sådan, vacker som en dag
- en ännu vackrare spetskjol från trend, i naturvit färg och hög midja
- en stickad väst, även den från trend som ni såg i ett tidigare inlägg
- en alldeles ny (från idag) oversized väst från monki (jag hade tur, det kom precis in den sista S, glad eller vad)
- en rosa tshirtklänning med ANNA som märke (även den från monki idag)
- och en svart klänning (från monki idag) :)
- en svart och mörkblå cardigan från divided, även den med guldknappar
- jeansshorts från topshop
ja, och dessa plagg har jag använt en gång
- kjol från classic, en miu miu kopia av något slag. Urtjusig
- svart spetstopp från trend. Älskar den, som en tubtopp med spets ovanför och knappar baktill
- grå avklippt (tshirtmodell) collegetröja från ginatricot
- blommig jacka från ginatricot
- shortsdress weekday

... och sedan finns de dem som skulle göra vad som helst för att få en polotröja. Jag är en hemsk människa. Som min chef sa: Malin, har du NYA kläder varje dag?. Ja, svarade jag :P haha, sedan sa jag: Ja, jag vet, mamma tjatar och tjatar på att jag ska använda det jag har, men hur lätt är det när jag har hela höstkollektionen över mig?

(och ni förstår väl också en viss ironi i detta inlägg. Jag vill alltså INTE byta någon garderob, däremot vill jag gå ner till alla mina säckar i förrådet och hämta mina höstkläder.. in med det nya tack!)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0