Pricken över i:et

Jeans. Det passar nämligen till allting. En vacker jeanskjol från monki, kan det bli bättre? Ja, om man kan gå i den. Det kan man dock inte faktiskt, den bara glider upp. Och vet ni vad? Jag är inte den enda som har dessa problem, jag har nämligen sett x antal stycken med denna kjol som har precis samma trubbel. De går och drar i den, på sidorna. Jag gör också det. Jahapp. Vi kan bilda klubb alltså.

Nu tittar jag på OC boxen som vanligt. Har börjat om! Tänkte köpa den andra men blev för snål, istället ska jag önska mig den när jag fyller år... Ja! :) Min önskelista ska jag skriva in här också. Välkommen att ge säger jag bara :D

Idag har jag köpt:
- En svart skinnjacka, hur vacker som helst en helt rakt igenom ÄKTA fejkskinn. Men jag älskar den.
- Vit spetsklänning
- Vit vanlig skjorta.. den kan man göra mycket roligt med :)

Forts.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0