Rosa som mitt paraply




Ja, paraplyet kan behövas tusen gånger om idag. Det vräker ner och då ljuger jag inte en sekund. Idag har jag på mig svarta leggings, tunna och fula egentligen, måste köpa nya och sedan svart kavaj från divided.. aldrig använt den så jag inviger den idag i regnet. Tshirtklänning i rosa från ANNA, vacker som en dag och skärp i mitten. Till detta klackar och en svart lackväska.

NU ringde Johanna precis och jag ska möta henne på stan. Ärenden ska göras, vad det lät gammalt.

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

men tjena :) Hur är det?

2008-08-14 @ 11:20:44
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: maria

Hej! Jag är en tjej från övik som brukar läsa din blogg och tycker att den är kul!!

Ha en liten fråga, jag har sett att det har dykt upp reklam på din blogg, får du betalt för det? I så fall, Grattis!!!

Keep up the good work!!

2008-08-14 @ 14:57:58
Postat av: MALIN

Teela: Olala, det är bra tack som frågar! Hur är allt själv?



maria: Hej hej! Åh, man tackar kul att du är från övik då har vi något gemensamt :D Öhm, precis, jag har reklam på min blogg nu, det beror på, får jag fler besökare får jag betalt.. så bäst att du sprider detta nu ;) Tusen tack!

2008-08-14 @ 18:28:32
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0