Två nya väskor idag!


Den här ursöta väskan kommer ifrån h&m trend och jag har tänkt köpa den ett bra tag nu men sedan inte sett den på sistone. Idag fanns det en kvar och jag tog den. Dock är spännet lite trasigt så jag gav lite mindre för den. Helt klart värd vartenda öre. Jag tycker om den! H&M 198:-

Denna sötsak ser röd ut men är rosa. Har tänkt att ha den som en sminkväska faktiskt. Vill ha en tjusig sådan och denna är i toppklass. Rutigt är det som gäller. Perfekt faktiskt. Allting ryms. Smart drag från Mallis. Ginatricot 79:-

Med mamma i luren blir det alltid likadant.
Mamsen - Jag har köpt en ny mobil
Malin - Va, har du? Alla bara köper nya mobiler, du skulle ju ta min så kunde jag få en ny..=
Mamsen - Men din är ju bra Malin, behåll den. Edvin sitter och grejar med min nu.. han är så duktig.
Malin - Mamma, mamma, jag har skrivit om din vinst nu..
Mamsen - Edvin, gå in på Malins blogg.. vi ska läsa..
Malin - Ja, gör det! Så vackert så, grattis mor
Mamsen - Ja visst är jag för duktig.... awww, så sött! Tack Malin
Malin - Ja, så sött så.
Pappa i bakgrunde - Haha, vet du vad hon fick som förstapris? EN MUUUUGGGGGG (pappa skrattar)
Malin - VA? En mugg? HAHAHA.
Mamsen - Ja, vad kan man säga.. Tack? haha..
Malin - Haha, ja kul var det, hoppas det är en fin mugg då
Mamsen - Jag skickar en bild så får du se..
Malin - Ja tack. Gör det! Då skickar jag en tillbaka på min fina jacka :)
Malin - Men hörru.. kolla han där uppe då..
Mamsen - Jag vet precis vem du menar. Menar du han... Jag håller med.
Malin - Japp det gör jag! Och ja, det gör du :)

Haha, det roliga är att min mor har full koll på min stil fast hon bor femtio mil ifrån. Det är faktiskt väldigt bra gjort. Väldigt bra.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0