Väst från barnavdelningen




Godmorgon sötnötar!
Idag är det måndag och det står JOBB på schemat. 11-19:20. Innan jag börjar hade jag tänkt att besöka ticket för med tanke på att jag ringde dit och inte fick ett konkret svar känns det som att ett besök måste göras. När jag sedan ser att jag ska betala dubbelt så mycket EN GÅNG TILL börjar man undra vart världen är påväg. Faktiskt. Nä, jag ska bara borsta tänderna sedan bär det iväg.

På mig idag har jag en fin tee från trend. Väst från h&ms barnavdelning, hur snygg? shorts som jag hittade i min garderob, rutiga, kan det bli bättre? De är från ginatricot, dock är det snart tror jag två år gamla. Kan det stämma?

Kommentarer
Postat av: amanda

äääääääälskar kläderna i headern, speciellt dom två klänningarna till höger!

2008-08-11 @ 17:42:33
URL: http://ammizz.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0