VIKTIGT!!!

Jag har nu gjort en ny mailadress med tanke på att det INTE går att använda min förra till Msn. Nu ser det ut som följande:
[email protected] finns alltså fortfarande kvar för att ta emot mail, inbox osv.
[email protected] har jag nu därifrån jag är inne på msn

Ni som är söta, goa och glada.. lägg till mig på den nedre adressen tack. Där kan vi ha sköna pratstunder :) Lovar!


Uppd. Äsch skit i det. det fungerar ÄNDÅ INTE! Jag blir tokig. Varför kan man inte bara logga in på msn? Jag vill ha en ny dator.. mamma.. pappa.. hör ni? Min högsta önskan.. faktiskt.. plus en kamera, iphone och allt det andra...

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ha en fin kväll och en bra helg :)

2008-08-29 @ 23:04:30
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0