Andra Advent

Det är faktiskt andra advent och jag vet inte alls vart tiden tar vägen. Verkligen. Sitter och äter godis som om det inte vore någon morgondag när jag egentligen är hungrig som en gnu. Jobbigt läge.

Men någonting som jag hakar upp mig på, inte för att jag är snål utan det är bara dagens fakta, är att en redbull ute kostar 39:- och en på willys 5,50. Man kan alltså få 7 - 8 st för samma pris... Hur hemskt är det inte? Eller ja, ingen bryr ju sig egentligen för alla kastar bara fram kortet, men jag gör det... som kommer ihåg allt! Och utan en redbull i min kropp orkar man inte dansa länge :P

Kommentarer
Postat av: leia

haha....ja du gumman.....åk inte till danmark....där är red bull förbjudet....som i så många andra länder.



kramar på dig

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0