Är det en allergisk reaktion?

Inget ont som inte för någonting gott med sig.
Jag köpte ett supermedel, verkligen super för acne - och VERKLIGEN det bästa jag testat, vaknade upp igår och den hade tagit bort alla småfinnar.. hur ofta händer detta? Allt var borta. Såå bra tänkte jag, nu slipper man använda foundation mer :) Nej nej, idag vaknar jag upp och då är halva ansiktet uppsvullet. HAHA; ni förstår inte hur jag ser ut. Det är riktigt hemskt, plus att ögat är uppsvullet på ena sidan, men vad kan man göra mer än att skratta åt situationen? Det kliar hur mycket som helst och är alldeles irriterat, rött. Jag börjar tro att det är det där supermedlet som spökar, man fick inte göra någonting i det.. massa blekningsmedel och skit. Kommer det i kontakt med textil kan det bleka och allt sådant.. eeeh, jag ska alltså jobba idag med en uppsvullen sida. Omg.


Kommentarer
Postat av: anna

Vad var det för produkt du använde. Du kan väl publicera det i bloggen så vi andra inte råkar ut för samma sak!

2008-12-13 @ 00:05:56
Postat av: B

Hehe, stackare, du som ser så söt ut... ät D- vitaminer, det lindrar Acne, men ta inte för mkt, då får du biverkningar...

Gillar din blogg, fortsätt skriva..

2008-12-13 @ 15:57:47
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0