Dagen efter lördag

Ibland så undrar man verkligen. Igårkväll var en toppenkväll på hög nivå, istället för att man ska deppa ihop så peppar man upp och det var precis vad jag gjorde. Jag, Sofia, Johanna och Victoria fick biljetter till CLABBE och annan sextiotalsmusik, rock.. ni förstår, vi var de enda där inne under 45 och då ljuger jag faktiskt inte. Pappa hade älskat musiken, lite beatles och the kinks plus mycket annat. Det svängde och de höll på i tre timmar. Runt halv elva gick jag och Sofia hem till mig och åt mat, lyssnade på alla ABBAlåtar på singalong och sedan tog vi en taxi (som vi prutade ner så mycket att hälften fick vi betala, hur sött?!) till hyllan. Well, vi drog till Bj istället. Där var vi hela natten lång och jag var hemma runt fyra. Nice and Easy.

Åter till konserten. Sångaren - o han körde med gitarr också! - (mycket söt rockers) som sjöng där (okej, favoriten var yesterday, det var ungefär det finaste jag någonsin hört i mina öron) fick jag tydligen kontakt med så mycket där från läktaren att HAN - läs HAN - bad om mitt nr efteråt. Det ni människor. Jag är stolt iaf ;) Plus att han tyckte jag hade jordens finaste klänning, det var inte fy skam det heller... Så man kan säga såhär, Sofia, vi tänker tillbaka på allt det positiva och gläds åt det, för kvällen i helhet var underbar ;) Love.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0