De tre filmerna


LOVE ACTUALLY

Den första gången jag såg denna film var med en man och jag var blott sexton år gammal. Vi hade köpt en hel massa godis och pallrat oss hem till mig för att sätta oss ner och titta på filmen. Han bara "Malin, du kommer älska den här filmen" och redan då kände han mig så väl. Jag älskar filmen! På riktigt.

ETT PÄRON TILL FARSA FIRAR JUL

Aaaah, den här filmen är en favorit i juletid. Vi tittar på den tjugofyra gånger om. Minst. Den här pappan är för underbar och gör praktiskt taget hela filmen. Det som jag mest gillar med julfilmer är all inredning och liknande mys de har i USA. Så vackert, så juligt!

ENSAM HEMMA 2 VILSE I NEW YORK
Och klassikern såklart. Den bara är - fantastisk. Helt genomhärlig. Jag är verkligen föööör julfilmer om man säger så.

Nu har jag uppdaterat mig med tre julfilmer så lite mys kommer jag allt ha :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0