Dopp i grytan

Pappa: Ah men du, eller om jag skulle..
Mamma: Det finns ingen tid till det nu
Pappa sätter sig ner
Pappa: Åh ja, eller nä,
Malin: MEN PAPPA det är så äckligt, jag stoppade ju ner handen i det igår..
(alltså, dopp i grytan, ingen vill ha det ingen tycker om det)
Pappa kliver upp och går
Kommer tillbaka sätter sig i en kvart... kliver upp igen..
Pappa: Men nåså mycket hemskt, så glömmer jag bort att skruva bort barnlåset... OCH vi har ju inte sett på sunes heller
Mamma: Det gör vi när alla är påklädda och klara

Det är som alltid här hemma.

Nu sitter vi alla här runt bordet och käkar frulle, jag med datorn, edvin med min mobil, oscar sitter med sina mackor, pappa med ena tidningen och mamma med den andra. SNART har vi en ny tv också, alla blir så sugna.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0