En hel dag med Sofia

Först jobbar vi tillsammans exakt samma pass. Sedan direkt efter det ska vi alltså träna. "Mallan, vi köper godis till greys va?" Ja tack säger jag och vi går iväg mot hemköp där vi köper en massa godis och även varsinn redbull (ja, jag behövde verkligen energin och sofia likaså). Sedan drack vi upp den snabbt och åt lite godis och var taggade till gym.. Runt nio var vi hemma hos mig och det blev tvtittande och ätande av resterande.. Eller så blev det bara snack. Ni förstår, sofia och jag är likadana, vi pratar EXAKT lika mycket. Haha.. Men hon är ju för härligt underbar min lilla flicka. Så nu ska vi båda sova, eller ja, jag ska sova.. jag hoppas verkligen att denna brud hittar hem till sig, för med hennes lokalsinne.. ajaj.. haha, nejdå! Sötnöt, tack för idag.

Det slutade med att jag har svart nagellack på min haka.. ljuset håller på att brinna ner i v-rummet och sofia har skrivit "vilja mussla efter fler a varma fest gudinna" på mitt kylskåp. Ja, det spårade ur :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0