GOOOD JUUUL!



Igår pyntade vi granen och jag skulle då sätta på glittret, det gick inte så fruktansvärt underbart bra, men heeey, jag överlever! haha... Se så fin den blev?!
IDAG när vi gick upp sprang vi barnen ner i tripp trapp trull och satte oss under granen för att öppna lite paket. Där låg det riesen påse (tack och lov för mörk choklad), örhängen, plaza interiör, en badhandduk (mamsen kanske tycker att vi luktar äckligt) plus lite till plus ett kuvert med en trisslott var. Haha. Jag vann ingenting på den ! MEN, nu kommer MENet. Tomten har tydligen vart här inatt. Mamma och pappa satt och tittade på när vi öppnade och sedan tittar jag upp i granen, där låg kuvert till oss alla.. GOD JUL MALIN ÖNSKAR TOMTEN osv. Det var fler lotter.
Jag vann minsann 50kr. Det var inte illa :) haha.. Oscar vann 60 och Edvin en 10. Pappa fick inga (tror ni att det var han?!) haha, men han fick från ett annat företag FLER lotter istället. Mamsen vann nada.

Nu ska vi käka frulle och jag får inte sitta vid datorn. Nähä

GOD JUL ALLA! NI ÄR UNDERBARAST!,


 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0