Ja tack till rumpor

Så var jag åter på gymmet efter nio dagars uppehåll. Det var roligare än någonsin. Jag var så taggad och det gick riktigt bra, har inte sänkt ett dugg så det känns toppen. DESSVÄRRE är jag lite smått besviken, tänkte verkligen sätta upp ett mål att gå ner alla julkilon som lagt sig men när jag tittade på vågen visade det sig vara NOLL st. Jag väger precis likadant som innan. Huh? Vad ska nu vara mitt mål? Jag vill verkligen inte gå ner några kilon så jag tänkte istället bara bygga en massa muskler. Det är ju det roligaste.. och bra går det också. Anledningen till detta är att jag verkligen INTE vill se ut som jag gjorde det år jag hade anorexia, för det var lätt det värsta jag vart med om. Då det var som värst vägde jag nästan 17 kg mindre än nu och var precis lika lång. Till vilken anledning?

Jag säger bara det tjejer, ät och var glada! Den stilen kör jag på :)


Jag tror dock att jag skippar rumppushupen?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0