julen är här för att stanna

Jag kom hem till den kallare delen av landet inatt at 2 ungefär. Springer in och slänger mig ner mellan mamsen och papsen. NÖJD.  Äntligen framme. Snackar och pratar om hela resan och inser att det faktiskt är sent. Gör mig iordning, sätter mig på toaletten och utbrister: USCH!
Kommer ut och mamma frågar: Var det fel på toalettpapperet? med ett leende
VAD TROR DU! Haha, det var ju mjukt.
Jag förstod det, fortsätter hon sedan.
Morsan alltså, hon känner mig såväl, men vilken kotte föredrar mjukt istället för hårt? INTE JAG i alla fall.
Blev väckt runt nio för att vi ska åka och julhandla mat, vi har fortfarande inte åkt, men havrekex och fudge har jag redan hunnit trycka i mig. Jag ska täten med att gå upp mest i vikt på två dagar.. haha.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0