Luciamorgon


Här ser ni svullnaden som ännu inte lagt sig. Patetiskt, men jag bjuder på den!

Åh vilken fin bakgrund.. haha..

Idag är det vit klänning på, denna har jag inte använt sedan cypern. åh vilka tider där alltså...

DET KÄNNS KONSTIGT ATT INTE FIRA LUCIA
Nästintill alla år har jag på något sätt deltagit i ett luciatåg, några gånger som lucia, andra som stand in för lucia och andra som bara i kör eller luciatåg. I år är det INGENTING. Hur tråkigt är inte detta? Det tillhör att sjunga och gå in med tända ljus. Fy ah. Jag får inte ens titta på lucia på tvn med mor. Men nu hänger vi inte läpp för detta utan istället ska jag käka frulle och sedan dra mig iväg till jobbet. yeeaahj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt den urläckra klockan??

2008-12-14 @ 09:58:34
Postat av: MALIN

Den urläckra klockan har jag införskaffat mig från ur&penn ;) HUR fin somhelst :D

2008-12-14 @ 22:17:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0