Mallans Önskelista Del 1

Vad önskar jag mig i år?
- Bärbar mus till datorn, en ny sådan
- En dator (tja, när jag ändå är på G)
- En resa till New York, jag tänkte att det skulle passa perfekt. London vore inte fy skam heller..
- Nyårsklänning, den snyggast möjliga
- Parfym. Alltid bra
- Böcker gällande mode och stil
- DEN SNYGGASTE VÄSKAN. Ooops, har redan köpt den så den VET JAG att jag kommer få
- De snyggaste skorna, de har jag redan köpt också, julklapp till mig själv
- Ett mobiltelefonfodral, har hört att det finns ett ROSA till iphonen, men O kanske bara lurar mig, eller?
- Pengar är bäst
- Ett godiskonto!? Femhundrakr i månaden? Ja tack
- Ett gymkort, med tanke på att mitt går ut i januari
- Springskor
+ mer


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0