Man kan visst ha mms i iphonen

SÅ DET SÅ. Det fick jag reda på idag. Efter att ha stängt och slutat från jobbet gick jag ut och pratade med TREkillarna i över en halvtimme och det visade sig att jag fick en mängd information. Eller tjaa, om mms och resten deras vardagsliv men ändå. KUL. Jordens härligaste män. Gbg alltså, vilken underbar stad.

Har tittat på Gossipgirl och lite allt möjligt och gjorde precis chicken nuggets som jag åt med gaffel direkt, insåg att jag inte ätit sedan, lunch. Mumma. Godis på detta så är kvällen räddad.. lovar.

Tack för igår F, H, S och J. L O V E L Y.

Kommentarer
Postat av: per

har du installerat då?? :)

2008-12-27 @ 21:29:13
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0